ApocalypsePresentsApocalypsePresents

Main Audio Favorites Reviews Stats 11 Fans

Contact Info / Websites

All 11 audio Reviews


Free~ Free~

Rated 3.5 / 5 stars

This reminds me of a song for a Japanese anime. Your production is solid and you got some crazy melodies in your songs. I like it. Kind of Kiddish but it's nice.


SynthGoddess responds:

Thank you! I love doing melodies, I think I spend more time on them than anything. They really help me figure out how the rest of the song is going to go-- this was a crazy song in general, so the melody fit I think.


Why haven't you called me? Why haven't you called me?

Rated 3.5 / 5 stars

I like all the way you sequence all your sounds. There's a lot of them but they all flow together. Good job!!



AOL - Palace Theme AOL - Palace Theme

Rated 5 / 5 stars

inspired

My beats have surpassed all my old stuff since ive posted on here, but you just gave me an idea. GOod work.



VTB Beat Battle VTB Beat Battle

Rated 4.5 / 5 stars

Nice

check out my page holla back



Abstinence Abstinence

Rated 3.5 / 5 stars

Lol

I almost turned that song off until the strings came in, it made the song sound 50% better. That could be a really good trance song, redo it, and take out that corney beat, and Put a badass trance drumbeat to it.:P


ehhhROFLCOPTER responds:

already remade it, but i submitted 6 songs. i got 6 more to submit, including the remade Abstinence, "Ab$t!n3nCe" muhahar better beat used dark piano instead of concert. GG peace


$[ Krystal Nacht ]$ $[ Krystal Nacht ]$

Rated 4.5 / 5 stars

I Want the beat to that.

I love the freakin beat to this song your a genius with the beat on this one just one minor thing,MAKE THE DRUMS HARDER!!!!The middle kinda got weird, but your lil effects make up for it. Oh yeah did I say I liked the beat?


ehhhROFLCOPTER responds:

LOL i thoguht this was one of my crappier songs. this is the first song i made when i "discovered" the plugin presets panel. i made most of my songs purely out of "packs" LOL. i suck i know =].. later on of course i discovered channel presets at the top -____-.


$[ Neutron Star ]$ $[ Neutron Star ]$

Rated 3.5 / 5 stars

Uh no dude....

No dude...:P



${ the Firebird }$ ${ the Firebird }$

Rated 3.5 / 5 stars

This is a good song it just needs works.

Since you are remixing a song that sounds kinda dark and mellow already, you didnt need to add the hardcore kill stuff at all, All you need for this song is some mastering, A harder Drum Beat, And a change up. Why so few change ups on your good songs? :P


ehhhROFLCOPTER responds:

msot of my songs were made with demo version, i only upgraded recently.


$[ !nT3nc3 ]$ $[ !nT3nc3 ]$

Rated 3.5 / 5 stars

What is goin on in your head?

Im gonna have puzzling nightmares because of your music. I like this one beat you used for like 2 seconds and then stopped. Nice ending, oh wait, thats not the end more monsters and goblins coming after me. I better run :P



$[ SHIZM ]$ $[ SHIZM ]$

Rated 2.5 / 5 stars

The first song above this one is better.

Once again as I dig deep down into my musically challenged brain. This song told me a story, and it went like this. WTF!!!! Whoa, nice lil ol granny goin to the supermarket, buying a candy bar for her lil grandson, granny crossing the street now. PANG!!!! Granny and lil grandson get hit by a Big Ass Diesel Truck going about 80 miles an hour, but the both live somehow. Well The beats were unique, this sing sounded like it belonged in a video Game, something like Destruction derby. Work on it :P